עיריית כרמיאל ממשיכה את מהפכת השירות החכם ומעכשיו ניתן להגיע לקבל שירות בעירייה בהזמנת תור מראש.
כל מה שצריכים לעשות זה להיכנס לאתר העירייה או לאפליקציה העירונית, להקיש על כפתור זימון התורים, לבחור את סוג השירות אותו אתם צריכים, לקבוע יום ושעה ואנחנו נחכה לכם בעירייה. בנוסף, ממשיכים בעירייה את מהפכת השירותים הדיגיטליים ומי שיגיע לבניין יהנה מסל שירותים דיגיטליים בעמדות החכמות המוצבות בלובי.
בשלב הראשון יפתחו לקבלת קהל מחלקות השירות לתושב, גביה ואכיפה אצלם תוכלו לקבל את השירותים עבור ארנונה, עדכוני פרטים, תשלומי חינוך ורווחה, אישורי תושב ועוד.
הכניסה לעירייה בהתאם לתו הירוק, מחוסנים או מחלימים.
ימי קבלת קהלת במחלקות גביה ואכיפה: א', ג', ה' – בהזמנת תור מראש
כמו כן ניתן להמשיך לקבל שירות במענה טלפוני במחלקות גביה ואכיפה בימים ב' – ה' בין השעות 14:00 – 15:30 טלפון: 04-9085606
מענה הטלפוני של מרכז השרות לתושב ימי ב-ה מ -14:00 עד 15:30 בטלפון: 04-9085602
מענה טלפוני לנושאי ארנונה מדידות ימים ב-ה מ- 14:00 – 15:30 בטלפון – 04-9085628
לא ניתן יהיה לקבל שירות ללא תיאום תור מראש!