מינהל כספים אחראי על אבטחת המשאבים הכספיים לביצוע הפעולות שהעירייה מוסמכת ונדרשת לבצעם על פי החוק. תפקידיו הם:

  • ניהול תקציבי הרשות המקומית
  • ניהול מערך המידע החשבונאי
  • ניהול מערך הכנסות העירייה
  • ניהול ההתקשרויות והרכש
  • ייעוץ כלכלי להנהלת הרשות ויחידותיה
שעות קבלת קהל

בימים א', ג', ד' , ה', משעה 8:00 עד 12:00, ביום א' אחה"צ בין 16:00 ל 18:45.

מענה טלפוני בטלפון  04-9085606  בימים ב'-ה'  בין השעות  14:00  ל – 15:45.

קו פתוח לבירורים:

ניתן לברר מצב חשבון באמצעות טלפון 04-9085606 ימים ב'-ה' בין השעות 14:00 – 15:45 מעבר לשעות אלו ניתן להתקשר למענה קולי ממחושב/אנושי 1-700-704-900.​

אמצעי תשלום:

*תשלום באמצעות אתר האינטרנט www.karmiel.muni.il

*או במענה קולי אנושי 1700-704-900

*בנק הדואר וכל יתר הבנקים

ביצוע תשלום במח' הגבייה:
בהוראת קבע ובהמחאות
גזבר העירייה וראש מינהל הכספים: ענת לנקסנר
  • 04-9085591/2