קק"ל 100, כרמיאל 04-9085555
Search
קק"ל 100, כרמיאל 04-9085555
Search

הודעות

מהפיכת השירות הדיגיטלי בעירייה

28.07.2020 00:10

בהתאם לחזון של ראש העיר משה קונינסקי , השיקה העירייה את התכנית עירונית כרמיאל Digital לקידום השירות הדיגיטלי, שבמסגרתה, העלתה העירייה אתר אינטרנט חדש, העומד בכללי הנגישות, המאפשר לתושבים לבצע מגוון פעולות מהבית ללא כל צורך להגיע לעירייה ובהם: מידע, תשלומים, הפקת תו תושב, אישורי תושב, פנייה לרווחה, שירות וטרינרי ועוד עשרות טפסים העומדים לרשותם של התושבים. בנוסף, משיקה העירייה אפליקציה עירונית עם כל המידע הדרוש וקישור לביצוע פעולות ותשלומים ישירות מהאפליקציה, שהינה זמינה למערכות אנדרואיד ו- ios של אפל ובתקופה מאתגרת זו של הקורונה, שאין קבלת קהל, יוכלו התושבים להזמין באמצעותה מועד מדויק למפגש טלפוני או באמצעות זום. לצד כל זאת, העירייה תמשיך ותפתח שירותים עד הבית לקהל המבוגר לצורך מיצוי הזכויות המוקנות להם. לנוכח האתגרים שהעמידה הקורונה, האיצה עיריית כרמיאל את התהליכים הדיגיטליים והוסיפה שירותים דיגיטליים רבים. ראש העיר משה קונינסקי , "עוד בטרם בחירתי לתפקיד, הבטחתי כי, אני אוביל מהפיכת שירות בעירייה וכך התחלנו עם מרכז השירות לתושב, המרכז שירותים עירוניים בנקודה אחת ואנחנו ממשיכים בתהליך עם מהפיכת השירות הדיגיטלי. בנוסף, בכוונתנו להציב שתי עמדות דיגיטליות בכניסה לעירייה, שתאפשרנה מענה מהיר ואיכותי לתושבים. לצד כל זאת, העירייה תמשיך ותפתח שירותים עד הבית לקהל המבוגר לצורך מיצוי הזכויות המוקנות להם". התושבים מוזמנים להוריד את האפליקציה וכל מה שצריך זה - כרמיאל בחניות האפליקציות ואתם מחוברים. באפליקציה יופיעו עדכונים ואירועים שונים כולל מידע בשעת חירום. בימים הקרובים תשיק העירייה שירות נוסף של הזמנת תור לעירייה מהבית וכך התושבים יוכלו לתאם לעצמם את המועד להגעה יחידות השירות בעירייה ויחסכו בכך המתנה ארוכה בתור. שירותים אלו מצטרפים למוקד העירוני שאליו ניתן לפנות במגוון ערוצים: בטלפון, במייל, דרך אתר האינטרנט, דרך האפליקציה ובהודעת ווטסאפ. להורדת האפליקציה לאייפון - https://apps.apple.com/us/app/id1523847083 להורדת האפליקציה לאנדרואיד https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ctconnect.karmiel
Skip to content