עתה תוכלו לפנות לעיריית כרמיאל באמצעות טופס זה.
אנו מבטיחים להתייחס לכל פנייה.
לשירותכם, יפה רז   yafar@karmiel.muni.il
04-9085554

לפנייה באמצעות טופס מקוון לחץ כאן

מוקד עירוני 

 

מנהלת: יפה רז 

סגנית מנהלת: דפנה מנצור 

 

טלפון: 106  מכל טלפון/נייד

מייל: moked@karmiel.muni.il

וואטסאפ –054-2070106 

פקס: 04-9085589 

 

המוקד העירוני  פועל  24 שעות ביממה, כל ימות השנה.

המוקד הוא ליבה של מערכות העירייה והכתובת המרכזית לפניות ובעיות התושבים בנושאים שבתחום טיפולה של העירייה.

מוקד 106 מרכז את כל פניות התושבים והמבקרים בעיר,  מפעיל שירותים עירוניים רלוונטיים בכל שעות היממה ועורך מעקב ובקרה אחר ביצוע העבודה.

המוקד מהווה אמצעי תכנון, שליטה  ובקרה להנהלת העיר ביחס לפעילויות המתבצעות על ידי גורמי העירייה השונים. המוקד מנוהל תחת האגף לפניות ציבור וקהילה.

מוקד 106 נועד לסייע לכם התושבים בפתרון בעיות ודרך פניותיכם, מסייע לנו באיתור בעיות בשלב התהוותן הראשוני.

  • במוקד העירוני ניתן לקבל מידע לגבי אירועים עירוניים.
  • בוואטספ –  ניתן לדווח ישירות אל צוות מוקד העירוני באמצעות שליחת הודעה כתובה ותמונה ניתן לדווח .

המוקד העירוני שמים את התושב במוקד 

 

 

מרכז שרות לתושב

מנהלת מרכז שרות לתושב – יפה רז

טלפון : 049085156   מייל- toshav@karmiel.muni.il

זמני קבלת קהל:   יום א' ג'    08:30-12:00

                                        ה'    08:30-12:00

מהות קיומה של העירייה הוא מתן שירות ללקוחות העיר / תושבי העיר ובאיה.

נקודת מוצא זו היא מהותית בהנחה שעלינו לעשות הכול כדי לתת חוויה שירותית טובה ולנסות לקדם ולשפר את השירות לתושב.

עיריית כרמיאל קבלה החלטה להקים את מרכז שרות לתושב מתוך חשיבה מעמיקה, בהבנה כי מרכז השרות הינו חלון הראוה של העירייה כשמדובר בנקודה הראשונה בה יפגשו התושבים את הממסד המקומי והשרותים העירוניים יונגשו בצורה איכותית תוך מתן פתרון כולל לקשת רחבה של נושאים תחת קורת גג אחת.

 

מרכז שרות לתושב מאפשר לתושב להיפגש עם נציג אשר יעניק לו פתרונות בנושאים הבאים:

  • אישור תושב
  • תו עירוני
  • תו גיל
  • ארנונה – שינוי כתובת
  • הוראת קבע
  • הרשמה למוסדות החינוך

השירותים יורחבו בהמשך ויכללו עוד נושאים מתוך היחידות הנותנות שרות בעירייה.

  • המרכז נמצא תחת האגף לפניות ציבור וקהילה , בכפיפות למנכ"ל העירייה.

 

הממונה על תלונות הציבור

הממונה על פניות ציבור – יפה רז

טלפון : 04-9085503

מייל: קישור באתר העירייה

 

בשנת 2008 נתקבל בכנסת חוק הרשויות המקומיות (ממונה על תלונות הציבור) התשס"ח 2008, המסדיר את נושא תפקיד הממונה על תלונות הציבור ברשויות המקומית על פי דין.

פעילותה של הממונה על פניות הציבור מתבססת על קשר אינטנסיבי בינה לבין יחידות העיריה השונות בניסיון לפתור בעיות עירוניות שעולות לטיפול באמצעות פניות התושבים.

מיסוד היחידה לפניות הציבור בפעילות העירייה מהווה תהליך חשוב בתפיסה הניהולית המלווה את עיריית כרמיאל לפיה התושב הוא גורם מרכזי ובעל השפעה על הפעילות העירונית.

כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור.

התלונה תתברר ע"י הממונה ,רק במידה שיחידות העירייה טיפלו בתלונה באופן שאינו משביע את רצון התושב ועדיין התושב סבור שיש ממש בתלונתו.

במקרה של תלונה / פניה ראשונית הנוגעת לעבודת העיריה, יפנה התושב למוקד 106 או ליחידה הרלוונטית.

קיימת האפשרות להפנות פניה / תלונה ראשונית למנהלת פניות הציבור באגף לפניות ציבור וקהילה.

פניה / תלונה ראשונית של תושב שהופנתה לאגף תעביר הממונה על תלונות הציבור לטיפול מוקד 106 / טיפול היחידות בעירייה, תוך יידוע התושב ותשובה תועבר עם סיום הטיפול.

תלונה לממונה על תלונת הציבור ניתן להגיש בכתב באמצעות: מייל ודואר רגיל.

לא ניתן להגיש תלונה באמצעות שיחת טלפון.

הגשת תלונה בע"פ תתאפשר רק בהתייצבות במשרד הממונה על תלונות הציבור.

חשוב לצרף לתלונה העתקים קודמים של פניות המתלונן לגוף אליו פנה בצירוף תשובות שהתקבלו, החלטות בנושא וניירת רלוונטית אחרת.

הממונה על תלונות הציבור לא תטפל בתלונות שבירורן מתקיים בבית משפט ואינה מהווה תחליף לגופי פישור אחרים, אלא היא גוף נוסף המקיים שירות עבור ולמען התושב.

מדיניות הממונה על תלונות הציבור הינה טיפול יעיל ,מהיר ,ובזמן תוך הישענות על עקרונות השיוויון והצדק.

 

האגודה לתרבות הדיור 

מנהלת המחלקה – יפה רז.

רכזת המחלקה – יפה שופן.

טלפון: 04-9085573

זמני קבלת קהל: – יום א'   08:00-12:00

                                             16:00-19:00

                                 ימי ג' ד' 08:00-12:00   

                                 יש אפשרות לתאום טלפוני.

 

 

האגודה לתרבות הדיור נוסדה בשנת 1964 כעמותה (מלכ"ר) ע"י ממשלת ישראל ומשרד השיכון והבינוי ונמצאת בפיקוח רשם החברות הממשלתיות.

על מנת להדק את הקשר עם התושבים, להשפיע על איכות חייהם ולסייע לנציגויות בתים להגשים את חלומן, פתחה עיריית כרמיאל בשיתוף פעולה מלא עם האגודה לתרבות הדיור את היחידה לתרבות הדיור.

היחידה לתרבות הדיור נמצאת בבניין העירייה, תחת האגף לפניות ציבור וקהילה.

האגודה לתרבות הדיור או בשמה המקוצר – את"ד מציעה סל שירותים רחב ומגוון ללקוחותיה,  המכיל בתוכו הדרכה וייעוץ בניהול הרכוש המשותף, קורסים שונים, תהליכי גישור / סיורים חווייתיים להכרות עמיתים ברחבי הארץ.

אנו רואים בכם התושבים שותפים לעשייה, לטיפוח תרבות ארגונית ולשיפור איכות החיים שלכם לשכנות טובה בבית המשותף.

סל השירותים של האגודה מכיל בתוכו שירותים רבים ומגוונים:

  • ייעוץ משפטי אישי.
  • ייעוץ משפטי "און ליין".
  • ייעוץ הנדסי.
  • ייעוץ אדריכלי.
  • ייעוץ גינון.
  • ייעוץ רעש ואקוסטיקה.
  • שיפוצים ברכוש המשותף – בכפוף לקולות קוראים המפורסמים
  • סיוע בהכנת מפרטים טכניים ומכרזים לשיפוץ כולל.
  • ועוד נושאים שונים.

 

*** בואו לקבל את חוברת סל השירותים.

 

 

 

 

סדנאות וקורסי העשרה כגון:

  • סדנא בנושא ניהול תקין של ענייני הרכוש המשותף ובין הנושאים:

הזכויות והחובות בבית משותף, תחזוקה וניהול הבית המשותף, יחסי אנוש, ביטוח, גינון.

 

  • סדנא בנושא גינון אקולוגי – כדי שתוכלו ליהנות מגינה מטופחת ללא הוצאות מיותרות, המתאימה לתנאי מזג האוויר המשתנה בארצנו.

 

  • קורס מחשב בסיסי לנציגות הבית- קורס זה יקל על ועדי הבית בניהול תקציב הבית המשותף.

 

 

 

טפסים:

לניהול  הבית המשותף אפשר למצוא באתר טפסים לניהול הבית המשותף.

  • פרוטוקול לאסיפה כללית ובחירת נציגות.
  • דף חשבון קופה, הוצאות והכנסות
  • דו"ח מאזן חצי שנתי.

 

 

אתר האינטרנט של האגודה – www.tarbut-hadiur.gov.il

בקרו באתר האינטרנט של האגודה, הכוללת את התוכנה "לניהול ועד בית".

מוקד שירות לקוחות ארצי  8484* (מכל טלפון)

 

האגודה לתרבות הדיור מעמידה לרשותכם מוקד שירות לקוחות ארצי, הפועל בימים

א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.

* החברות באגודה כרוכה בתשלום שנתי סמלי בלבד.

באמצעות המוקד ניתן לקבל ייעוץ מקצועי בנושא זכויות הדיירים בבית המשותף ולהזמין את שירותי האגודה השונים.

 

 

  • אם טרם חידשתם את חברותכם, זה הזמן לעשות זאת ולהרוויח.

 

  • אם אינכם חברים עדיין באגודה, נשמח לקביעת פגישה אתכם לצורך הצטרפות.